gosiga plagg.


Fuskpäls såklart! 299 kronor, H&M
- Funderar på att köpa denna men jag vet inte riktigt om jag skulle klä i päls (fejk ofcourse). Men det kan se riktigt snyggt ut om man passar i det och har rätt outfit till, haha. x)

Vantar 79:50, H&M
-
Har redan ett par riktiga mysfjunisvantar, haha.. men man kan ju ha fler fast dessa kanske kan vara svåra att matcha i bland men som sagt jag har ju mina andra också. :-D

Uggs 249:-, Ellos
- Jag vill ha ett par mysiga Uggs nu igen.. har ju ett par som är fina men sulan är ju helt förstörd. Jag tror asså att det kvittar om det är äkta Uggs eller fejk sulan blir ändå helt nersliten för att den är så mjuk så jag skulle gärna vilja hitta ett par med hård sula så att dem håller, och jag vet inte om dem på bilden har det, hehe (ser inte riktigt det). Skriv gärna om ni vet :-)

Längtar ju nästan tills hösten/vintern kommer.. sommaren är ändå ingenting att ha om det ska vara sånt väder.. det är så kul och shoppa nya varma kläder, fast dyrare förstås. Men sommaren kan gärna stanna ett tag till, bara vi får vår sol & värme tillbaka.

Hyrde en film som jag ska ta och kolla på nu. Patrik 1,5 får la hoppas att den är bra.
Puss O kram ♥
Josse

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback