Me Like ♥

Låt bilderna tala för sig själva :-) jag älskar Eling Klings stil som sagt.
Bilderna är från "Fredag"



åååh vad jag vill ha jackan, nice med djurmönster ;-]
- allt från Topshop

- allt från Gina Tricot, handlar typ aldrig där längre.. hittar typ inget men denna jeansvästen är ju skitnice och kostar bara 149 kr!! jävligt billigt :-O

- allt från Bikbok, sammet är tillbaka nu som allt annat mode.. det kommer & går men jag gillar tajtsen och jackan :-)


en bild på min nya väst och det andra är gamla kläder, haha :-) saknar mina uggs.. går ju fan inte att använda dem för hela sulan är helt skadad, haha :[ jag vill ha nya med en rejäl sula som håller!!

kolla! Hilary Duff fyller år samma dag som mig fast kanske inte riktigt lika gamla haha ;-)




PUSS!
/ Josse ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback