Happy Birthday to me! ♥

Jag fyllde ju år igår - 16 år! det var väl en ganska trevlig födelsedag ;-) I dag ska vi ha kalas för mig. Jag har ju faktiskt kommit på vad jag önskar mig nu dagen efter min födelsedag.. haha så typiskt, antingen kommer man på det för tidigt eller för sent. Men jag vill ha en fjärrkontroll till kameran, behövs nämligen i vissa fall haha! sen vill jag ha Guitar Hero - World Tour nånting... där fanns i allafall jättemånga nice låtar bla. Bullet for my valentine - Scream, aim, fire men den är nog inte så lätt att spela precis. Sophia har nyss köpt det!! nu vill jag också ha!!

tänkte inte på att jag kunde önska mig GH för det var så jäkla längesen jag spelade.. kom på båda sakerna precis efter mamma & jenny hade handlat lite saker till mig, haha. Jag fick en gardin (asså mamma trodde det var 2 i men där var bara en) men det gör inte så mycket blev fint ändå :-) sen en ljuslykta och en fin kudde. Sen kan jag ju köpa annat själv som kläder och sånt, just det! jag ville också ha en ministudio till kameran men det är nog onödigt dyrt att köpa och mamma hittade ingen. Hon som jobbade på Göte Karlsson Foto visste ju ens inte var det va, haha. Men man kan fixa ett sånt själv med hjälp av typ en skokartong (eller något annat) och lite sånt Fast det kanske inte blir lika bra som en man köper. Men man sparar nog mycket pengar, fast jag behöver lampor till också.

By the way!
Mitt stativ som jag köpte på Ullared för ett tag sen är typ sönder eller vad man ska säga.. kan ju säga det med ett ord i stället för om jag förklarar fattar ingen. - JAG STÄLLER INTE KAMERAN DÄR!
haha fick ju fan panik av att kameran var borta när jag kom hem från Karsefors igår (just det jag var där och det var Joddla med Siv som spelade haha inte min musiksmak precis) aah.. men då hade pappa lagt ner min kamera i en låda för att någon kan se den genom fönstret - HAHA! han är paranoid, han går och låser dörrar och sånt hela tiden. Nån vana han har.. långt inlägg det blev men jag bloggade ju faktiskt inte i går - förlåt. Men jag hade ju min sextonårsdag då.


(fick ett annat kort från Mamsen)


Jaffa kände lite för att klä upp sig på min dag - Sweet as candy!

fick ju en födelsedagspresent till - att MONKI öppnade just den 28 Augusti! :-D köpte jeansskjortan och den svarta stickade tröjan, men koftan kommer från H&M. Kom på en sak till - kameran var också en lite tidigare present - att den just skulle hinna bli klar innan min dag och att det inte kosta en krona :-D

♥ ♥ ♥

det har kommit nya storlekar från IsaDora.. eller har dem funnits länge? huhu. Kostade typ 30, dyrt för ett sånt litet, brukar köpa Depend men ska testa detta och se om det håller längre eftersom det kostar mer.

Karsefors hade på mig dessa "platåskor" eller vad man ska säga.. och mina fötter är likbleka, ser lite cp ut men mina fötter såg äckliga ut och jag har ett sår på foten som är inte så fint.

gillar inte bilden, ful. hah men bara för att visa nångång vad jag har på mig, black and white!

Ida kom sen, lite innan Issa hämtade upp oss :-)

Sötnosen Ida.

Japp inte världens bästa bild men jag lägger ut den i allafall, haha x)

180 spänn var det inte värt, sticker nog inte dit fler gånger när Joddla med Siv är där haha. Musiken gör faktiskt mycket..

Ångrar verkligen inte att jag köpte denna fina kofta :-) och inte dem andra kläderna heller förstås!

Nu ska jag snart hem till mamma (ska fira där) och äta glass & sånt.

HUGS! ♥
/ Josse
jessica:

den där bilden på dig som du inte blev nöjd med tyckte jag var skitsnyggxD haha!

2009-08-29 @ 14:34:55
Josefin:

haha njaa kanske bara jag själv som tycker det då xD men tackar! :-D

2009-08-29 @ 16:32:04
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
fanny:

var har monki öppnat? i hstd?

2009-08-29 @ 20:23:42
ida:

haha fan vilka smickrande bilder på mig måste jag säga asså, inte XD

2009-08-30 @ 15:55:54
Ronja:

asså vad har du för problem jag tycktre bolden på dig som du inte gillade var skitsnygg. absolut inget fel på den. haha skoja bara med det där med problem men man kan ju undra

2009-08-30 @ 17:15:04
Josse:

sv till ronja: HAHA problem, okej tack så mycket :-) ♥♥



sv till ida: haha dem är ju jättefina tycker jag!!! x)

2009-08-30 @ 21:09:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
fikus:

fan vad söt du va på den bilden pelle:O <33

2009-09-04 @ 13:11:58
rita:

håller med ronja.

du är sjukt snygg på de där bilderna

2009-09-05 @ 14:08:32
Josse:

taaack sötnosar! ♥♥♥ :-D

2009-09-05 @ 16:44:47
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback