four

väntar på att sophia ska komma hit igen, hon har lite ärenden att göra så jag gör den här "fyra-saker"- listan, haha. x)

Skriv 4 sanningar om dig själv:
- jag är en riktig nattmänniska haha..
- jag är inte nöjd med min kropp
- jag har alltid hatat matte.
- jag har tråkigt (kom inte på nån, huhu)

Skriv 4 saker du gjort idag:
- spelat GH
- varit med sophia
- kollat på tv
suttit här

Skriv 4 saker du har på dig just nu:
- jeans
- linne
- trosor
- bh

Skriv ner 4 saker du hatar:
- folk med överdrivet bra självförtroende
- läxor
- att stå i kö
- folk som härmar en för mycket

Skriv ner 4 saker du älskar:
- djur
- mode & kläder
- min kamera
- vänner & familj
 & much more. ♥



hugs and kisses
Josse ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback