dagen innan skolan..

Ja, nu börjar man bli lite nervös.. men jag tror nog att alla är nervösa även de mest självsäkraste personerna, haha. Nu skulle jag vilja kunna titta in i framtiden och se hur man har det i sin nya skola. Men nu är det i morgon vi börjar och sommarlovet är slut, det gick jävligt snabbt måste jag säga. Hmm.. undrar vad vi ska hitta på dem första dagarna. Lite spännande x)

Okej, här är lite grejer som ska göras i kväll:
- kläder (vad ska jag ha på mig?!!) haha..
- måste kolla när bussen går från Skummeslöv
- duscha
- (måste hinna äta kvällmat också)


låter ju ganska lite.. men usch, är nervös för bussarna för dem kan köra så snabbt, man måste ju vara där i tid annars kör den ju.. ganska uppenbart, haha och jag som verkligen inte är någon morgonmänniska. Har ju missat bussen lite för många gånger när jag gick i Våxtorp, men det kan jag ju verkligen inte göra nu. Hallå! nu är det ju Halmstad, men jag ska inte missa den.. jag ska lägga mig i tid i kväll och försöka sova, haha. Men när jag ska gå upp det vet jag inte ännu ska ju vara i Laholm typ vid 08.00 (ååh.. det var ju då jag åkte från Skummeslöv - Våxtorp) shit det gäller att palla sig upp från sängen mycket tidigare än innan. Vad tidigt man måste gå upp nu då.. haha jag som brukade gå upp halv åtta innan fast jag hade ju planerat att gå upp sju men som jag sa jag är sjukt jävla cp-trött på morgonen. Tror nog att jag ska ta bussen härifrån 07.10 då måste jag ju hinna till Laholm innan den bussen till Halmstad går, haha.

Nu när jag tänker efter är ju nästan bussarna det jag är mest nervös inför. Tänk allt som kan hända, det behöver ju inte vara jag som inte hinner med bussen, bussen kan ju bli försenad. Men nej.. nu ska jag inte tänka så, varför är jag så negativ (dumma mig, haha) det kommer bli bra. :-)


Var tar min kamera vägen?! han har varit borta nu i 20 dagar.. och den har väl förmodligen inte kommit hem på min födelsedag heller, dagen efter min födelsedag den 29:e augusti har den varit borta i en hel månad. Men den kanske hinner komma hem innan en hel månad har gått, vilket jag hoppas på! skulle liksom gärna vilja ha den när det är min dag. :-[

jaja, nu har jag annat att tänka på ;-)

Puss!
Josefin ♥

jessica:

fan vad spännande att börja skolan! för dig alltså, för mig är det mest piss xD men det kommer gå bra! haha ska du också börja åka buss nu? Dom brukar inte vara så sena. Tips om busschaufförerna: Björn säger alltid "hallå hallå!" och är jättesnäll och brukar bjuda på te. där finns en snäll utlänning också. dom två brukar låta en åka om man råkar glömma busskort eller pengar en gång. Fast akta dig för polacken (räser-ryssen), hon kör som en galning! haha lycka till i morgon<3

2009-08-18 @ 20:34:49
Josefin:

ja, lite spännade är det ju men nervöst!! hahahaha räser-ryssen. Ja, det låter ju bra :-) men nu är det tidigare morgnar som gäller..

tack <3

2009-08-18 @ 21:11:17
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback