Jag lever!

Haha, japp jag vet väldigt dålig uppdatering men jag lever fortfarande. Shit.. vet inte riktigt vad som hände hade bara inte lust att blogga. Min kamera har ju också varit borta nu skitlänge, kan ju aldrig lägga ut nya bilder :< så jävla trist. Jag som fyller år på fredag också ju, blir inga bilder från det inte.. asså det är jävligt konstigt att den aldrig blir klar. Jag menar det är snart en månad sen vi lämnade in den.. mamma ska nog ringa snart eller kanske jag själv, haha borde öva lite på det där.

Börjar ju bli stor, haha låter kanske töntigt.. men gymnasiet är en jävla skillnad från högstadiet och 3 år brukar gå snabbt. Snart sitter jag väl här och har tagit studenten (hoppas jag!!) man vet ju aldrig vad som kan hända. Orkar inte snacka så mycket om min ny skola, inget stort fan av skolan precis haha. Jag ska se hur det är i några veckor eller mindre för att det är problem med bussarna och lite annat, får ju fan gå upp 05.30 på morgnarna.. jobbigt! har kollat på en skola i Båstad med. Men nu måste jag snart sova.. (REDAN) som sagt jag trivs inte riktigt med att gå upp klockan halv sex och komma hem vid fem eller senare nästan varje dag.

(bilderna är tagna med en vanlig kompaktkamera)

Har haft en mysig helg med mamma & älsklingsjaffa. På lördagen var vi i Rössjöholm, älskar stället! så jäkla mysigt :-)





Får bli två bilder på mina andra älsklingar också ♥


puss & kram
Josse


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback