back to school.

haha, asså jag är nog lite konstig för alla andra som har börjat ny skola tycker det är så jävla kul men inte jag. men ah jag är ju inte heller så himla duktig i skolan eller intresserad heller men men jag ska försöka så gott jag kan och kanske få skolan till något lite mer positivt men inte just nu. ska fan gå upp halv sex nästan varje dag eller hur det nu blir, okej kanske 3/5 dagar plus massa jävla bebislekar med klassen i en hel vecka nu.

och ännu sämre när vi börjar den tiden som vi har gjort nu alla dagar typ så finns det ingen buss från skummeslöv så mamma får hålla på och köra mig varje morgon in till laholm. liksom hur dyrt blir inte det i längden?... har kollat på en skola i båstad också för då behöver jag förmodligen inte gå upp lika tidigt och behöver bara cykla/gå/köra moppe till skottorp. fast jag vet ju inte hur den skolan är för det är journalistik/foto och typ grafisk formgivning som jag inte vet ett piss om men man är ju där för att lära sig. men LBS är lite svikare för dem sa ju faktiskt att vi bara skulle gå fyra dagar i skolan men nähä det blev ändring på det. aja, i morgon börjar lektionerna. kommer väl hem typ fem i morgon.. :-/

fick ju ändå VG på nationella i skrivuppgiften i allafall, haha! kan vara ganska kul att skriva i bland.. gillar ju att blogga så :-) men det är ju en medialinje i allafall. kanske jobbigt att byta skola mitt i men det är ju inte alls säkert för jag kanske ens inte får plats i båstad.

nu blir det lite bilder.. av det jag har gjort efter skolan typ. lekt med jaffson och jenny haha x)
(kompaktkameran då, tror ni ser det)


jag & min lite tröga men älskade hund. ni vet väl att katter är fan så mycket smartare än hundar haha! x)

"tja jag är tha cool daaug"

lalalala, haha selma går balansgång.

nej fan, hinner inte mer nu.. måste sova :<
upp halv sex i morgon ju!

PUSS & KRAM
/ Josse ♥♥
Ronja:

haha då går ju du upp lika tidigt som jag. men det där med båstad låter bra=)

2009-08-26 @ 17:12:47
Anonym:

Sv: Ja, hemskt.... jag som gick upp halv åtta innan haha okej skulle varit upp sju men men, u know xD HAHA VET DU? jag har redan lyckats försova mig en gång, andra dagen men asså jag hann komma till skolan. Ja, hoppas bara inte klassen är full :-(

2009-08-26 @ 19:12:32

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback