090816

I går var jag och Fanny i Halmstad och shoppade.. jag hittade faktiskt lite: en ny tjocktröja, bh, armband & öronhängen. Men sen kom jag på vafan, har ju knappt några skor men jag får klara mig med dem jag har sålänge. Asså alla mina är typ helt slitna förutom sandaler men om det regnar och så har jag inga bra skor.. men men jag får köpa några senare sen blev jag lite osäker på om jag ska behålla tjocktröjan från Bikbok det står "90210 Beverly Hills" på den och det kanske är dumt att gå runt med en tröja med ett tv-program på haha eller inte. Men jag kan faktiskt tycka det är lite kul och titta på det och tröjan är ju skitskön. Orkar inte lämna tillbaks den, den är ju mysig och fin x) ska ju lämna tillbaka sandalerna från Modekungen med dem var inte riktigt som jag hade tänkt mig och jag fattar faktiskt inte hur dem har kunnat kosta 549 kr. Fick ju dem för 349 nu men dem var ändå inte värda så mycket.

Ska hem till mamsen & Jaffis nu.
Byebye ♥
Josse

Anonym:

hehe,okej =)

2009-08-16 @ 14:22:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback