thinking.

Åh. Blir lite småirriterad på alla kända bloggare som har allt, pengar, utseende, perfekta kroppen, allt typ. Man blir bara deppig och jag känner mig ful när man går in och kollar på Kenzas blogg. Fyfan vad snygg hon är! att vissa har det så bra, har tänkt på det. Alla uteliggare och sånt dom som kanske inte har chansen att få ett så bra jobb, där man tjänar bra och så. Vissa tänker kanske de får skylla sig själva att dom inte har något hem. Man har ju bara ett liv, varför ska vissa få ha det så bra och andra inte. Det är synd tycker jag. Allt ska ju inte vara enkelt, men jag tycker det är alldeles för mycket svårt i livet. Pengar kan inte göra dig lycklig brukar man säga men vafan tänk efter. Det kan göra en stor del av livet. Familj, vänner och kärlek är självklart viktigare men om man har pengar blir allt mycket roligare för de flesta människor iallafall. En liten sak jag också tänkt på varför i helvete ska alla kända bloggare ha en liten hund, chihuahua till exempel. Om jag skulle vara en känd bloggare, skulle jag fan haft en Sankt bernard, Berner Sennen, Golden Retriever, Samojedhund eller nån annan STOR hund, ingen liten skit som bara skäller, då kan man ju lika gärna ha en katt. Haha! mobbar små hundar. Vissa är söta men jag har alltid gillat stora hundar bättre. Det är det jag tycker är mysigt med hundar att dom är så stora.

Min hund Jaffa en Golden Retriever
Jaffa, en Golden Retriever
Berner Sennen
Berner Sennen (valp)
Samojedhund
Samojedhund
Sankt bernard
Sankt bernard

vilken hund är sötast? :)
 BY Josefin.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback