sunshine.

Vår Vår Vår! finally, har mest varit ute idag :) sov hos mamma i natt och i går kom jag hem från DK. Var och hälsade på Lisa.. först sov vi hos mig ons - tors, sen åkte vi med tåget och färjan till Hellerup i Danmark. Sen på söndagen tog jag tåget hem från Hellerup klockan 12.09 - 14.37. Ikväll ska vi grilla lax, yummi! längesen jag skrev, har bara inte orkat riktigt och har inga bra bilder och så men snart ska jag få min älskling NIKON D60. Var inne på Expert i DK och kollade på den, riktigt fin är den. Älska Nikon! :) hade lite tur i Hellerup hittade 100 dkk, inte helt fel. Åt också Ben & Jerrys för första gången, fiiiifan vad god glass! haha. Dyr men jävligt god, åt nån som hette Cheesecake nåt (y) köpte lite saker i Köpenhamn. Ett par leggings/jeans, en tröja, ett set med tre öronhängen från Friis & Company och ett par andra. Plus att jag fick några tröjor och ett par skor från Lisa, sånt som var för litet och så. TACK GULLET♥. Drack en skiitgod milkshake på ett ställe som hette "Shake it" på ett köpcenter i Köpenhamn. Kommer bilder sen, är ju hos mamma nu på hennes laptop. Jaffa, jag och mamma var på stranden innan i eftermiddags, sen var jag och Jaffa ute på en liten runda och snart blir det kvällsmat. ;) Ja, mitt påsklov har börjat bra, men vet ju också att jag kommer ha tråkigt för att vi har dumma nationella proven i matte efter lovet.. jag som trodde att loven var till för att inte tänka på skolan och få slappna av lite. På sommarlovet ska jag bara slappa, ska ens inte tänka på skolan :) Senare tar jag moppen hem från mamma, sen ska jag nog spela Guitar Hero och umgås med mina fina djur.


Ute på en lång runda i Danmark ..
Lisa vid havetDanmarkDanmarkLisa

På lördagen åkte vi till Köpenhamn, in i stan sen till ett köpcenter där bla
detta underbara café fanns.


huuuuuugs.
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback