sommaren får gärna komma nu :-)


Sitter hos mamma nu till kvällsmat blev det grillat kött, potatis, sallad och kall sås. :)  Guitar hero hängde med också.Trött är ordet som beskriver mig just nu haha, hela dagenigår bestod mest av att köra runt och leka med moppen.. Ronja var ju hos mig igår, trevligt. Senare på fredagen kom Sophia och då körde vi också moppe, några rundor med Ronja och
några med Sophia. Det blev två rundor till Maxi huhu! I går när jag och Sophia skulle sova så upptäckte jag att min mobil var borta, och fick då tanken av att jag hade tappat den när vi körde, så det var bara på med kläderna och åka ut och leta. Men vi hitta den inte sen när vi kommer tillbaka så ligger den på marken i garaget :S måste ha lagt den där när jag skulle sätta i nycklen tidigare. Innan vi åkte iväg så kollade jag ju i genom mopeden men hitta den inte. Onödig runda där ja.. haha men mobilen är i allafall tillbaka :)

/ Josefin ☻


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback