monday .. onfortunately

Usch, måndag och skola igen.. tråkigt.. lediga på fredag iallafall :) EN bra sak, men Båstad är lediga både torsdag och fredag. Taskigt, men så är det eftersom man går i en jävla kass skola. Jaja bättre än att gå alla dagar men ändå orättvist. Jag och R höll i en biologilektion idag .. tråkigt och nervöst men men. Muntliga nationella i matte imorgon då, undrar hur det kommer gå :O och sen geografiprov på ons, fysikprov på tors. Kill me!  skulle vara skönt och komma ifrån den jobbiga skolan, en semester. Är aldrig på semester, :/ men jaja inte så långt kvar till sommarlovet iallafall :) längtar till helgen lika mycket varje vecka. Skulle pluggat so idag men som jag säger jag oooooorkar verkligen inte. Det är ju plågeri att sitta och hålla på med något jag inte är intresserad av och det jag hatar mest. Borde bry mig mer men men jag är ingen sån person. Tyvärr! Kanske blir lite duktigare i gymnasiet, inte för att jag tror det men man kan ju försöka. Men jag har inga IG i allafall :-)

Jävlar vad varmt det var idag, underbart! riktig sommarkänsla ♥ bara lovet som saknas!


Tröjan som jag köpte på
Gina Tricot 149 kronor och svarta jeans/leggings 199 kronor. Jag vet mina naglar är så fula, har inte målat dom på länge, för de bröts.. jag som alltid brukar ha långa naglar :'/ får låta dem växa :)


Öronhängen från
Friis & Company 69 kronor (i think)

Mina favoritarmband, bland annat mina andra fina smycken :)

Godis från helgen, "gaah" blev sugen nu ju!!

Selma är en nyfiken katt.

Bullen sov sött i min sovsäck ♥

Jaffas nos är brun, den var svart innan!! :/ men J är söt ändå ;-)

Jaffa rotar i sin leksakskorg.

Jaffa hittade en fin leksak, "Den är MIN" haha..

Jaffa lekte med vattenslangen, och sen rulla hon sig i jorden, var på stranden där efter, sen blev det en dusch för J :-)

Hade på mig en jääättesnygg t-shirt som Jenny har sytt nångång i tiden HAHA! men katten är söt ;-)

Inlägget får avslutas med en bild av Jaffa. Visst är hon söt, fast lite dum. ♥


KRAMAR J ♥♥

Sis <3:

Måste du kommentera samma kommentar 4 ggr???

2009-05-06 @ 23:00:07
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback