LÖRDAG

Nice, gillar helger  :D men vem fan gör inte det haha. Har varit på Väla idag med mamsen.. var inte där så länge för mamma hade inte så mycket pengar nu och inte jag heller, men blev ändå en vit/svart randig tröja och ett par svarta jeans/leggings på Gina Tricot. Ville haft ett par öronhängen där också, eller rättare sagt två eller ännu fler .. haha fast de första jag hittade kostade 119 kronor, dyrt tycker jag men dom var jäääättefina sen hitta jag några andra för 49 kronor. Kunde inte köpa dom då för hade inga pengar. Bara en dansk hundring som vi växlade senare sen orka jag inte gå tillbaka var liksom så långt ifrån det gick. Får spara lite pengar :o) Blev lite ledsen när jag kom till H&M. Ni vet ett par svarta espadrillos som jag visade i mitt inlägg "My style" där låg bara ett par i strl 41.. och sen några vita men där var det en strl för liten, 36. Jaja får hitta några liknande, hittar säkert det nånstans och sen var den fina nitväskan slut på Gina Tricot den med, buäää fan! skulle köpt den, den gången. Den är så jävla snygg, fasen också haha men ändå fick ju köpt två fina saker. Sophia kom nyss så jag avslutar inlägget för idag, bilder på mina inköp kommer senare.

Ni får en egobild på mig ;)

Och en bild på mina öronhängen från Friis & Company och ett nitarmband från Lindex.
Stjärnan som ligger brevid är en godis haha.

HUGSHUGS!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback