I don´t like...


◘ Folk som går runt med bandtröjor på band som dom ens inte lyssnar på, bara för att tröjan är snygg. Onödigt!
◘ Prov/läxor
◘ Att vänta, haha det är som sagt seegt
◘ Att vara pank
◘ När det blåser, vafan jag har aldrig varit med om att blåst skulle vara bra. Den förstör!!
◘ Personer som går i sniigelfart.

 Ja.. idag fick det bli lite klagomål. Haha, kände för det för att vi hade NT i matte idag. Tråkigt, hoppas man klarar sig, men är inte klart än, C-delen och det muntliga kvar (n) och ännu mer muntligt i engelska också, fyfan. Det är det värsta jag vet muntliga test och redovisningar. :/ Varför jag tänkte på den första punkten där uppe var för att JENNY min syrra har lånat min Ramones-tröja och jag fattar inte varför hon har den, hon lyssnar på nåt skit som heter Reggaeton (eller va det nu heter) och hiphop och sånt. Man har ju en bandtröja för att min vill visa att man tycker om sitt band och den musiken haha. Nä vad otrevlig jag känner mig sitter här och skiver tråkiga saker som bara får en på dåligt humör. Men iaf hade skitkul på sista lektionen (musik) med R, haha.
Tror jag ska börja på John Bauer i Hstd i stället för Sture, får se. Ska till sture idag kanske.. men tycker det är så tråååkigt.. orkar verkligen inte. Som ni märker är jag inte särskilt intresserad av skolor. Har aldrig gillat att gå i skolan och är inte intresserad av ett ända ämne i skolan ungefär, så det blir lite svårt då. Nu vet jag ju att det inte bara är jag som inte gillar skolan men vissa tycker det kan vara kul med vissa ämnen och så. Men jag tycker inget är kul i skolan. Tråkig jag är haha! jag gillar bara saker som är utanför skolan, som Guitar Hero, datorn (spel), tv, fotografera, mode, shopping, umgås med djuren, vänner. Finns inget perfekt jobb till mig.. men jag tror att Media kommer passa bäst :-) Om jag bara skulle få göra de sakerna skulle mitt liv vara perfekt! haha, synd det inte var så, som jag nämnt tidigare för mycket av den tid man har i livet går till tråkiga saker. Mitt drömliv skulle va att shoppa allt man vill ha, ha ett fint hus, mycket pengar, och få vara med familj, djur och vänner. Men om man tjänar bra kan det bli så nångång i tiden :-)



Vårt vackra träd i trädgården, jag älskar det haha :-}

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback