My Style

Spanat in finfina saker till sommaren, ENJOY! :-)

Väska 99 kr Gina Tricot
◘ Nitväska Gina Tricot 99 kronor. Det är sophias väska på bilden, vet inte varför jag inte köpte den, den gången vi shoppade, pengarna kanske var slut men jag troor inte det haha. Får skynda mig!!
Skor 298 kronor H&M
Skor från H&M 298 kronor, ååh! dom är så söta, testade ett par sådana i DK. Men de var för stora, men hade nog inte köpt dom eftersom H&M också finns i SV. Men jag måste ha dom! ♥
Espadrillos 149 kronor H&M
Espadrillos från H&M 149 kronor, billigare och väldigt snygga har velat ha ett par espadrillos läänge nu, har planerat att köpa dessa, antingen i svart eller vitt. Men har ganska mycket vitt så tänkte köpa dem i svarta. Blev liiite tveksam när jag såg de blommiga skorna (bilden ovan) men de är ju dubbelt så dyra. Det är lättare att matcha till de svarta, men vi får se ;-)
Gladiatorsandaler 198 kronor H&M
Gladiatorsandaler i från H&M för 198 kronor. Billigt! har också velat ha ett par väldigt länge, får se hur dom här skulle sitta på mig. Eftersom jag är så kort, kan det faktiskt se dumt ut att ha sådana, alltså om de ser för stora ut på mig. Haha! men billiga och fina iallafall, får väl hoppas att dom är snygga på mig också.
Skor 298 kronor H&M
Skor från H&M 298 kronor, fiina! har hittat mycket fina skor på H&M känner jag, vet bara inte vilka jag ska köpa, tror det blir ett par klassiska svarta espadrillos för att de matchar till det mesta och dom var billigast. Hade köpt alla om man bara hade haft pengar, visst jag kanske skulle ha råd men jag vill ju inte att alla pengar ska gå till skor. Vill ha kläder med :) Dessa skor finns i vitt och svart också, men jag gillar de rosa bäst!
_____________________________________________________________________________________________

Också spanat in lite bikinis från H&M, varsågoda! :)
Bikiniöverdel 129 kronor H&MBikiniunderdel 98 kronor på H&M

Överdel 129 kronor H&M
Bikiniöverdel 129 och underdel 98 kronor på H&M, denna bikinin har jag funderat på att köpa :) vet inte om jag ska ha brun eller vit bara.
Överdel 129 kronor H&MUnderdel 98 kronor H&M
Bikiniöverdel 129 och underdel 98 kronor på H&M
Överdel 79:50 kronor på H&MUnderdel 79:50 kronor H&M
◘ Över och underdel 79:50 kronor på H&M
_____________________________________________________________________________________________
Top 198 kronor H&M
◘ Söt top 198 kronor H&M
. hade gärna haft en sån här om jag hade gillat min mage.. får väl träna upp den lite haha :)
Linne 198 kronor H&M
Linne 198 kronor från H&M.
Linne 198 kronor H&M
◘ Linne 198 kronor från H&M
(finns i andra färger)
Jeansshorts 298 kronor H&M
Jeansshorts 298 kronor från H&M

Har hittat myycket mer men kan inte lägga in allt, tar för långt tid. Har inte tid nu för det är skola i morgon och klockan är 23:14 så godnatt! :)
Hoppas ni gillade plaggen.
Kommer nog med mer i nästa inlägg :)

/ big hug ♥. Josefin :-}

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback