Ladda inför hösten och vintern!

      
Svart skinnjacka - H&M
skinnjackan håller fortfarande i sig i höst :)
jag äger en men den är ganska tunn så
den kanske inte kommer att användas så
mycket nu.. bara om jag har en tjock
tröja under :)

Grå kofta - H&M
Stora stickade koftor är verkligen myys
i höst och vinter

Vit mössa - H&M
Jag tycker det är fint med vitt nu till vinter på
tex mössor, halsdukar

Solglasögon - Forever 21
Solglasögon kan bli till användning om vi nu får någon snö
eller mycket sol på vintern.. eller om man ska på skidsemester ;)

Sneakers, Converse - finns i olika butiker, stadium m.m
Jag äger själv ett par converse, dom passar bra i alla
lägen.. finns i massa färger och mönster och är väldigt
populära (:



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback