på med strumpbyxorna!

                                                                                                                             
 

 strumpbyxorna - finns typ i alla klädaffärer
bästa klädplagg just nu tycker jag passar till
både fest och vardag, finns i många
färger och mönster, passar till mycket :)

 vit tröja - h&m, som man till exempel kan ha
till kjolen, eller byxorna

   halsduk - h&m, tillhör hösten och vintern såklart!

  skor - h&m, jag gillar fast själv vet jag inte om ett
par såna skor skulle passa in på mig, men snygga
tycker jag.

   hög kjol - h&m 

   jacka - h&m

kollade in h&m:s sida den här gången.. så det blev
bara kläder där ifrån. h&m är bra (y)

klicka på bilderna för att förstora.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback