dagens tumme ner o tumme upp!

dagens tumme ner:

klagomål på vädret igen! haha
asså.. tyvärr måste jag nog säga att detta var det värsta
sommarlov jag haft... det är mest vädret jag tänker på annars
har det vatt helt okej, men jag blir verkligen sur när vädret
inte är som det ska vara på sommarlov flera veckor innan skolan
slutade har det ju varit hett o sol typ hela tiden... sammanlagt dom
här veckorna har det bara vatt typ 4 dagars sol, jaja tiden är inte ute
ännuu hoppas solen kommer fram snaart  ett lååångt tag!

men jaja man ska vara glad att det är sommarlov iaf (:

dagens tumme upp:

bara för att jag inte ska vara så negativ får jag skriva nåt kul me =)
den 31:e juli ska jag o min kära familj hyra en stuga jätte närma liseberg
o stan, då blire maaassor me shopping i till exempel urban outfitters, topshop,
monki.. såna affärer jag aldrig har vatt i!! :) sen så blir de sjävklart massor
me karuseller på liseberg.. älska gbg <3

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback