nu är julen slut..




julafton igår :) mycket trevligt, nu är det bara nyår kvar.. ska kanske åka till
lisa och fira med henne eller så kommer hon hit ♥ läängtar så mycket
är glad över alla julklappar, några julklappar vi fick innan jul var ju en ny dator,
digitalkameran och en tv (begagnade) till jennys rum och en till mitt..  sen fick
jag lite smågrejer igår, tidning, filt, peengar, presentkort, rosa linne, öronhängen och en
rolig turbanhanddukhaha eftersom jag o jenny går ju alltid med handdukar på huvudet
efter vi har duschat, så fick vi en turbanhandduk i stället.. som skulle vara bättre håret skulle
torka snabbare. men man ser så dum ut haha! inatt sov jag hos mammis i förgår också
innan det sov fanny här (: men i kväll hade jag tänkt stanna hemma o spela sims, hah
äta godis, titta tv o umgås med djuren.. fast godis har jag ju ätit gaanska så mycket nu
när det är jul men det finns massor kvar så ;)

hoppas alla fick en fin jul.. ♥
KRAMAR

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback