julen närmar sig..

sköönt.. har inga läxor kvar nu :) inte all många dagar kvar till julafton är här men jag kan inte riktigt känna någon julkänsla direkt. snö har det varit men hur länge vara den, typ en dag jag vill verkligen ha snö på julafton annars finns der ju ingen julkänsla men så kommer det nog bli fram i tiden. no snow! tråkigt jaja det kan bli bra jular iaf. kallt är det iaf min vinterjacka är lite väl tunn ångrar att jag köpte den nu fryser ihjäl där ute ju. på fredag slutar skolan (y) sköönt som fan ska det bli... jag är inte med i kören denna gången var med innan sommarlovet men det var inte kul, mycket roligare och titta tycker jag ;) läängtar tills jag ska få träffa min lisa, ååh vad jag saknar henne men kaaanske ska ses denna helgen hoppas jag.
puss o kram!


bild på mig och jaffa sen i somras :)
haha inte världens mest passande bild nu till jul menmen


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback