dan före doppardan

december månad går alltid så sjukt fort tycker jag. det kan vara både positivt och negatvit, igår var jag, fanny, syrran o hennes kompis och julshoppa på väla. jag hade ju inte så många julklappar och köpa köpte till mamma pappa jenny och lisa :) ska köpa till fanny med men hon var ju med o vi ville inte skiljas åt. haha nej men det är tråkigt och gå själv tycker ja ibland. så vi byter efter jul haha. i natt sov fanny hos mig (: hade trevligt ända tills pappa kommer "var är nu kameran?" som han nu har frågat 3 gånger, jag o fanny är ju lite eller väldigt klantiga så vi råka paja den somras och jag har inte vågat säga nåt.. så jag fick visa upp den för honom. sen var han nöjd, men jag fick ju panik! vi ska ju ha den imorgon på julafton, men det går ju inte om den är sönder. men idag kom mamma hit klockan 11 typ och jag frågar om hon kan ta med kameran så vi kan lämna in den, och det gjorde hon jag trodde inte den skulle gå och laga. men sen får jag ett sms "vi har fått en ny kamera" jag blev så jävla glad! han laga den inte men mamma fick betala 600 kr men det är positvit eftersom att kameran kostade 2000:- men nu har vi en ny ungefär lika bra :) eftersom att kameran inte hade samma färg som den andra.. var jag ju ändå tvungen att säga det, den är ju i silver men han blev inte alls arg :)
mamma du räddade julafton! ♥ ♥

  
nya bilder från den nya kameran
nikon coolpix

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback