4 december

20 dagar kvar till julafton!
långhelg, då lediga mån-tis men för mig blev det två dagar till! fast inga trevliga dagar. 39,3 graders feber.. förkyld, hosta, ont i halsen.. huvudverk men nu är jag bättre från att igår ligga i sängen till att sitta här med lite förkylning o hosta. inte så farligt men jag hade en fruktansvär huvudverk tidigare idag. men den försvann med ipren :) imorgon måste jag gå till skolan, göraklartdan är imon och den är väldigt viktig! ligger lite efter men jag ska nog fixa det har gjort lite här hemma. idag skulle egentligen jag varit med på musiken med min grupp och spelat gitarr och sjunga, men det går inte med hosta och förkylning.


mina mysiga dun-
tofflor, skönt nu i
vinter.
klicka - förstora

ha det bra! ♥ ♥ ♥


Jessica P:

tja gumman, det var längesen!! stackar dej som vatt sjuk :/ hoppas allt är bra igen:) pusspuss <3

2008-12-08 @ 18:41:07
Josse:

jaa, skitlängesen! ja börjar bli bättre nu :) puss!

2008-12-11 @ 21:44:27
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback