LONG TIME AGO.

Tja! nu var det ett bra tag sen jag bloggade, hade faktiskt tänkt skriva ett inlägg för några dagar sen men då krångla det här så det fick bli idag istället. Bjuder på lite outfitbilder sen förra måndagen när jag och Louise var på premiären för Madison's Slappe. Cyklade dit som vanligt, fint väder och mycket folk! naajs. Har jobbat idag, så kom hem lite efter kl. 19. Har inte hänt något speciellt annars, shoppat väldigt mycket kläder... så får försöka att hålla igen lite nu, hehe... men det är svårt när det finns så mycket man vill ha. Var även på Väla och Ikea med mamma och syrran igår så blev lite nytt där också. Ville mest till Ikea så jag kunde köpa ett myggnät att ha över sängen, ser ut som en liten prinsessäng nu haha! och Pysen är min prins. Aja, nu har jag mycket sommarkläder att välja mellan, så jag kan ju i alla fall aldrig klaga på att jag inte har något att ha på mig. Snarare tvärtom... Kläder = kärlek. Yes.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback