FJUNKROPPEN I MIN FAMN.

Min fjuniiis ♥ han får alltid vara den lilla skeden.

Godkväll! alltså börjar faktiskt bli riktigt nannig nu. Sov inte alls bra inatt! för det första så ville ju inte hjärnan sluta tänka och sen tänkte jag på tvestjärten som sprang under min säng efter mardrömsupplevelsen i lördags. Tänk om han får för sig att komma och lägga sig med mig när jag sover. UÄÄHH! såg faktiskt lite i syner i morse för jag blev rädd och trodde den låg bredvid mig... sen var sängen smulig, och Pysen skulle lägga sig typ på mitt huvud. Så jag hoppas på bättre sömn inatt! tänkte bädda nytt nu ikväll och titta på serie men jag är nästan lite mer åt bebishållet ikväll. Haha... fast ska åtminstone starta serien sen får vi se hur det går för ögonen.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback