DANCE OUR TEARS AWAY.

SjälvporträttsfotografN är mitt namn. (Tyckte nog att jag var en sexig jävel den dagen alltså.)
 
Hejsan! ursäktar min dåliga uppdatering här, men det är roligt att se att det alltid är några som kikar in här varje dag. :> Såå... har det hänt något häftigt i mitt liv? nä. Brukar det inte göra heller... en hel del festande har det ju dock blivit, så det här kanske får bli första helgen på länge utan massa partyparty. Har precis pysslat med mina naglar, you should see them, so adorable... tror jag ska lägga mig i sängen snart. Börjar bli lite trött för en gångs skull, annars är jag ju alltid som piggast på kvällen och natten. Ska nog se ett avsnitt av en ny serie jag har påbörjat. American Horror Story heter den, annars så följer jag ju The Walking Dead men nu får man ju vänta på att avsnitten ska komma. :'< (Typ något av det värsta som finns...) anyway så verkar denna helt okej, lite psyko är den ju men det är bra skit! Vi hörs och godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback