50/50.

Random pics/september & augusti 2012
 
Godkväll eller natt blir det väl. Får ursäkta min kassa uppdatering idag, men jag vet inte riktigt vad som hände. Tänkte inte på det riktigt, lagade mat, var ute och gick och tittade på massa tv, haha! tänkte sätta igång en film nu. 50/50 heter den, börjde titta på den igår ute i vardagsrummet men såg den inte helt från början sen ville jag in och lägga mig i sängen. Så jag väljer att se hela ikväll istället, igår såg jag på en annan film, en rätt så tragisk film. Drama, drama/komedi och komedi är nog mina favoritgenrer inom film. Gillar dock skräckfilmer också... dock väldigt kräsen när det kommer till skräck. Gillar nog de lite mer äldre filmerna som The shining och Misery. Realistiska filmer helst, inte så mycket för science fiction och action... men visst, ibland kan det också funka! haha, sedär! blev visst lite bloggande om film, men nu ska jag lägga mig i sängen och starta the movie! godnatt.
julia:

Du är så snygggg!!

Svar: Åhh tack så mycket kära du!!
Josefin Jacobsson

2013-01-22 @ 18:36:07
URL: http://byjulia.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback