SORRY/PULL THE TRIGGER.

Nytt linne // nya smycken att matcha klockan♥ // frisk tjej med från förra fredagen, såg ju inte direkt ut sådär denna helgen... haha. Tror jag är en fisk på högra bilden, pretty damn close.

Förlåt för min dåliga uppdatering, men har varit sjuk osv. Har haft halsfluss sen i torsdags ungefär. Skitkul alla hjärtans dag med andra ord. Fixade dock så jag fick penicillin snabbt! åkte in på fredagen. Först sa hon i telefonen att man inte ger ut det så lätt för halsfluss längre men läkaren bara titta i min mun sen skrev han ut det till mig! så hon kan ju dra åt skogen. Haha... skulle aldrig stå ut med att låta halsflussen läka av sig själv eftersom att det är plågsamt att ha det bara efter en dag. Nu kan jag äntligen äta igen så det är ju skönt.

Kände redan lite i tisdags att jag hade ont i halsen men inte så att det störde mig precis men sen blev det bara värre och värre. Vi var på Gekås då btw. Sov hos Jenny i måndags sen på morgonen dagen efter skulle Jenny på en arbetsintervju i Falkenberg. Så jag, Jennys granne och hennes kompis hängde med. Dagen startade ju dock inte alls bra... bilen ville inte starta och sen följde oturen med oss tills vi kom in på Gekås. Allt det här var bilens fel! och jag som bara hade tagit på mig skinnjacka och glömt mina vantar, tänkte ju bara att jag mest skulle vara inne men det blev att frysa stor del av dagen också.

Aja, det blev bra sen som tur var med mat, shopping, värme och grejer. Hah! just det, jag köpte lite kaffe och en chokladboll. Så kostade nog chokladbollen 5 eller 10 kronor. Så jag lägger i en tia sen hör jag där kommer ut pengar och jag förväntar mig en femma tillbaka då såklart! men istället ploppar där ut 20 spänn?! betalade dom mig nyss för att äta den där? I think so. Blir betalad för att bli fet, ja, jag ångar ju inte att jag tog den i alla fall. Fick ju den trots allt gratis plus mer pengar! ;) mycket text det blev, men jag har ju inte bloggat på vecka så lite får man ju ta igen! vi hörs! :)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback