FEBRUARY/TEN.

Kassa bilder på min outfit från i fredags. Dessutom har min fina spegel gått sönder som ni ser... den hade bara trillat ner sådär, fast att den har hängt på den där ståltråden i några år nu. Random... tur att det inte var på natten, vakna av att den trillar ner då hade man nog fan pissat ner sig! haha. Ikväll har jag och Filip varit hemma hos hans pappa och ätit god middag, och innan idag hade vi snöbollskrig och lite slagsmål! haha... it waz funny. I fredags skulle vi bara varit hemma men det blev en liten utgång i alla fall. Jag hade dock föredragit att dra ut igår istället men så blev det inte. Igår satt vi bara hemma hos Filip, också kom hans kompis över. Blev inte fler än vi men vi satt och pimpla lite vin och hinka bärs! fräzigaste meningen ever done. Det var min helg det! :) vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback