DAT GOOD LOOKING DAWG.

Tyckte sista bilden till höger var lite rolig på Nasse så den fick vara med! Jaha... snart helg igen! den här veckan gick jäkligt fort. Allting går fort! mina tre år på gymnasiet liksom var tog dom vägen?... jaja, livet rullar vidare helt enkelt. Var på maxi innan och köpte lite mat som man brukar göra där, haha! köpte också vit sprayfärg till min nya hängare. Den är typ rostfärgad men jag tyckte vitt passa bättre in på mitt rum så hoppas det blir bra nu. Lätt att färgen rinner av och det blir mer på vissa ställen osv men men det blir säkert fint. Nähä! nu ska jag titta på Mia på Grötö, halva Solsidan-gänget inbjudna ikväll ju! ;) och för övrigt så äger Mia Skäringer. Ett tips är ett program som heter Mia & Klara som gick på ettan för ett rätt så bra tag sen. Haha, så jävla stört och kul är det! Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback