PYSEN IN THE BUSHES.

Goddagens! Idag har jag faktiskt varit uppe sen 8... kan ju tro att jag har blivit sjuk i huvudet men det var mitt ena ben faktiskt. Vaknade av att jag hade jätteont i det... och kunde inte somna om så jag fick gå upp och smörja in det sån Voltaren-gel och ta en värktablett sen försvann smärtan på typ fem minuter. Pretty damn good. Sen var jag ute och fotograferade lite innan... solen var framme när jag gick men så fort jag kommer in i skogen gick den i moln. Var ju inte precis min plan, blir ju rätt så mycket finare ljus i bilderna om det är sol men men... fotade lite ändå när jag ändå var där. Har för övrigt varit en duktig tös och dammsugit huset, inte så kul men gött när man är färdig! hittade ett litet pommes frites under soffan också.. heh fetmavarning. Kan det ha varit jag kanske? haha. Om ca en timme kommer Filip hit, så denna timmen får gärna gå fort hihi. See you later baabaa!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback