FUCK YEAH IT'S FRIDAY!

Gårdagens nalle. Får bli med iPhonen igen... borde använda min systemkamera mer...

Har varit en aning seg på att blogga men ibland så finns inte lusten där osv. Idag har jag varit ute och sprungit igen... lagom jobbigt. Konditionen är ju inte som den en gång var och inte ämnesomsättningen heller, lol. Jaja, jag är på rätt spår i alla fall! igår övningskörde jag med mamma, körde hemifrån till maxi och tillbaka och sen till Edenberga. Det går fiint, ska köra till Filip sen också så man håller igång det. Sen är det snart dags för att börja ta lektioner på körskolan! 

Ska snart in i duschen, och sen när pappa kommer hem ska jag göra kycklingfiléer med wokgrönsaker och sås. Ha en awesome kväll alla fräckizar där ute!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback