MIN HELG.

Cambilder från i fredags på egot herself, haaah!
 
Godkväll! Kan ju berätta lite kort för er vad som hände i helgen för de som kanske vill veta. I fredags åkte jag hem till Filip och bara chillade och tittade på film, sen somna bebisen så... jag tittade på andra filmen själv kan man säga, hehe. Vi tittade på filmen Ted innan dess och den levererade! :D så jag skulle rekommendera er att titta på den om ni inte har gjort det. På lördag hände det däremot lite mer, vi åkte upp till Kungsbacka till Freeport och kikade lite. Filip hittade både skjorta och jeans men jag åkte hem tomhänt... eller lite choklad från Lindt-butiken som finns där fick jag med mig, sen åt vi upp det tillsammans hehe. Vi fick till och med provsmaka lite choklad i butiken och man kunde se när de gjorde pralinerna, fräzigt fräzigt! 

Senare på kvällen drog vi ut.. dock blev det bara jag, Filip och vår chaufför för kvällen haha... fast sen träffade vi Jenny & co. ute också och hängde på dom till B&B och det blev en jävligt trevlig kväll ändå! ♥ 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... kan inte somna redan så blir nog att titta på något program eller en film. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback