HELLO.

Hejsan! Ni kanske undrar vad jag har hittat på denna helgen. Jo, jag har nämligen varit i London med Filip fredag-måndag! Vi firade vår ettårsdag där bland annat. Vi har aldrig varit iväg på något så vi slog på stort helt enkelt! ;) Har haft ett par jäkligt fina dagar där. Åkte i fredags sen var vi framme sent på kvällen i London, tog ett tag innan vi hittade till hotellet men sen när vi väl var framme och kom in på hotellrummet kändes det så jäkla skönt. Sen att hotellet var bättre än jag hade förväntat mig gör ju inte saken sämre! Har lite bilder jag tänkte lägga upp här sen. Tråkigt att vara hemma... hade gärna stannat längre. Dock med ett par bättre skor, mina fötter och knän pallade inte riktigt så det var ju såklart det sämsta. Hörs senare! Puss. :*

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback