SOME GOOD SHIT.

Old pic, eller.. från i somras.

God natt! tänkte att jag använder det som hälsningsfras istället för godkväll. Jag menar alltså inte nannatime för att jag skrev godnatt om ni förstår vad jag menar, hehe. Knepiga tjejen. I måndags anlände min studentmössa! hihi, den är så fin. Fyfan så gott! längtar så jävla hårt efter sommaren nu, har suttit och tittat på lite bilder från i somras ikväll och satan vad man längtar. Liksom tänk att kunna chilla runt i shorts och linne.. jag vill åtminstone ha vår, det är det väl iofs nu men det ska ju vara sol och varmt varje dag! 5 grader och gråmulet duger absolut inte. Nu ska jag nog krypa ner i min säng och nanna, btw så har jag köpt ett nytt påslakan som är så jävla fräz. Haha! undrar hur många påslakan jag har nu... har alltid gillat att handla påslakan, wtf?

Godnatt (och nu menar jag "nannagodnattet" och inte "hälsningsgodnattet".)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback