LONG TIME AGO?

Kan man säga att det var längesedan jag bloggade? det är ju ändå tre dagar sen jag skrev ett inlägg huhu. Brukar ju faktiskt vara flitig med minst ett om dagen i alla fall. Har inte orkat riktigt nu i veckan, har varit hos mamma och hade inga roliga bilder där osv. Dessutom är jag hemma hos min baby datorn igen, min stationära baby som är liiite bättre än mammas laptop haha.♥ Har inte hänt så mycket i veckan, varit i skolan... filmat lite, lyssnat lite, chillat lite, sovit lite ja ni vet. Idag kollade vi på en jätteknepig film på rörlig bild (har börjat med C-kursen nu btw). Alltså hatar sci-fi. Det var en blandning av det drama och thriller typ, Donnie Darko heter filmen. Inte speciellt bra enligt mig i alla fall... så nu vet ni det också. Hängde med Filip idag efter skolan, vi åt tortillas, godis och lite tortillascheps. Lite fint torsdagsfett sådär ♥ ska alltid säga vad vi äter... haha good shit. Kanske får bli ut en sväng och fotografera lite imorgon, får hoppas att vädret är najs bara!

godkväll(natt) mina kära.
casandra!:

bli modell eller någonting ...... :o

2012-03-03 @ 19:35:34
URL: http://casandraas.devote.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback