FEATHER.

Hejos!
Jahaja, vad ska man skriva om denna dag... det är vad som pågår i mitt huvud just nu. Brainstormar genom lite, för att se om det har hänt något fantastiskt/häftigt osv... ja ni förstår. Kollade på en jättetråkig film på naturkunskapen, onice. Sen när jag gick på stan upptäckte jag en liten ministen i skon. Han åkte ut direkt kan jag säga er! sen på bussen hem till Skummeslöv såg jag en liten tjej som försökte få upp sin cykel uppför en trappa. Såg så jävla dumt ut, så satt jag där och skratta lite för mig själv. Kunde inte låta bli! Det fulaste av allt var att bredvid trappan fanns där då en bit utan trappsteg, så att man till exempel kan ta upp sin cykel där istället men det hade hon nog missat helt. Haha! what a failer. >:D Nu kom Filip hit, godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback