23/MARS.

Freeedaaaaag! sjukt nice. Har nyss varit på Maxi med papputen och handlat lite saker till mig själv och snart ska jag hem till Filip, trevlans! Btw. Igår kom mitt fodral till iPhonen, så jävla grannt är det! och nu vet jag varför det tog så lång tid att skickas. Tog typ över två veckor, men det hade ju skickats enda från Kina. Var kinestecken på paketet så atteh... så är det. Tycker att vädret har betett sig riktigt illa idag. Imorse var det riktigt kallt och äckligt sen kommer solen och det känns verkligen som vår ute och alla går runt och äter glass osv. SEN.. när jag kom ut från Halmstad blev det helt grått och dimmigt sen fortsatte det så hela vägen hem till Laholm. Man blir ju ledsen. Nu ska jag fixa till här lite på mitt rum, gillar inte när det är stökigt höhö. Liksom känslan när man kommer hem och rummet är perfekt städat de é najs. Aja, det var allt för stunden.. ha en skön fredagskväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback