1 WEEK.



Bilder från i somras, so nice! men usch måste sluta äta cheps eller nåt, här såg man ju i alla fall smal ut...

Har inte bloggat på ett tag, som ni kanske har märkt. Har helt enkelt inte haft lust, sen har jag varit hos mamma denna veckan också.. brukar nästan alltid uppdatera bloggen lite sämre då höhö. Har sett lite famous folk idag på Halmstad Arena. Peter Settman och Peter Jihde stod och pratade sen såg jag Boris som är VD för Gekås också. Yeah! Lite skjorta kavaj och röda byxor-folk har man sett idag också. Det handlade om företag osv så atteh... så jävla amazing väder idag! riktigt najs. Kan ju forstätta så tycker jag, men eftersom att detta landet är lite efterblivet så kan ju vädret slå om på bara en dag. Ska snart käka Langos för första gången, hmm.. hoppas det är gott och sen drar jag till Filleponken.

Godkväll! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback