PEOPLE ARE STRANGE.

Godkvällen! idag har det inte hänt mycket, bara softat sönder likzom. Igår däremot fyllde Filips farfar år så vi var där en stund och jag åt middag och efterrätt utan att känna någon smak alls. Fantastiskt! eller inte... men jag kände ändå att maten och efterrätten var jättegod fast att mina smaklökar inte fungerade alls. Alltså man kunde känna och se det, haha! man äter ju faktiskt inte bara för att bli mätt, käkar ju gärna något gott också höhö. Jag har haft en mycket fin helg även om jag har varit förkyld så in i jävleeen! är ju fortfarande förkyld men det är ju rätt gött att ha tillbaka smaken i alla fall uhuu. Tror jag bjuder på något inlägg till så här på nattkvisten. (Vet att man brukar säga kvällskvisten men nu går jag mot strömmen lite.)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback