STEVE-O.

Idag blev jag bra chockad när jag slog på trean och ser Steve-O på Adam Live, haha vafan det var ju najs. Sen häfta han fast sin autograf på ett papper på Daniel Breitholtz arm. SO NICE... hade en förjävlig natt kan jag säga, hade hög feber lite över 39 grader.. så kände mig lite död. Usch, hoppas faktiskt att jag slipper det ikväll/inatt. Fast idag mår jag bättre! men blir hemma imorgon också, vill inte riskera att gå till skolan. Känner ju mig inte riktigt bra ännu, men ah det får vara nog om min sjukdom nu. Såg ju Tintin på bio i söndags med pappa, Jenny och Ken, den var rätt bra! sen kommer det ju en fortsättning också. Måste gå på bio lite oftare, har ju ett presentkort att utnyttja. Går på lördag. Ensam. Forever alone, fuck yea. Ellerrr inte. Ska nog till Välus sälus på lördag, skulle kunna bo där. :) haha nej, kanske tog i lite men det är fan Sveriges bästa köpcentrum och största håller det ju på att bli. Vill ha ny vinterjacka och vinterskor skulle vara bra också. Får se om jag får med mig något av det hem på lördag dåRå. Sen har jag spanat ut ett par jeans (eller egentligen flera stycken) men det är ett par jag känner lite extra för haha. Nähä, nu ska jag kolla Existenz och skratta lite med mig själv. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback