ME AND MY BRO.

Känner riktigt hur min status stiger när Pysen joinar mig på mina bilder.

Väla idag'RÅ, najs som vanligt. Det första jag köpte var en piercing till min lilla navel, fiint! hade planerat det så atteh.. dock är den nästan lite för stor. Mätte min förra som passade bra och tog samma mm på denna, men denna kändes större men men det funkar nog ändå. Får jag ju verkligen hoppas, annars blir jag ledsen. Skulle kännas så tomt utan dig... haha. Min mage vill inte vara naken. Sen köpte jag en tröja, det fick räcka. Hitta inte så mycket mer ändå, hade dock planerat att köpa ett par svinfina jeans men självklart fanns inte min storlek bara för det. Jaja, jag är nöjd ändå. Tog en Chailatte (så jävla gay) på vägen hem sen, det var längesen men riktigt nice var det. Nu sitter jag och lyssnar på underbar musik och bara softar. Ska nog sätta igång ett program eller en film nu och käka chips och dricka cola, det tycker jag låter fint.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback