JUL HOS MANGE.


SO NICE att vara hemma redan. Eller ja det är i alla fall tidigt för mig. Tog dock bussen 13.08 och är hemma 14.37 typ... går ju rätt så segt. Får fan sätta fart med körkortet nu! tramsigt av mig. Sitter och äter lite smörgåsrån med smör och brieost, fint ska de va! snart kommer mamma och hämtar mig. Ska ut till Maxi och köpa ny adventsljusstake, den jag skulle ha nu så länge var sönder men jag hade ändå tänkt köpa ny. Måste ju se bra ut i mitt fagra rum. Hade prov innan idag och andra deadlinen på rapporten i projektarbetet, sen en håla på över två timmar. Dagen börja inte särskilt bra heller... börjar med att mitt första alarm ringer. Går upp och stänger av det och tänkte att jag går upp när nästa alarm om tio minuter går igen. Klart som fan jag tar med mobilen till sängen när det ringer och somnar om, vaknar 6.30 och hade tänkt hinna med bussen som går 6.49. Klär på mig och sminkar mig i superfart och hinner ändå med bussen! sån jävla tur att den var lite sen. Jag sprang till Laholm alltså, YEAH. (Pappa körde mig) om någon inte förstod det. Nu anlände mammuten! bye.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback