2 COOL 4 SCHOOL.

Too cool for school, men så var det skola idag ;pPppP tråkigt. Tyvärr, kan inte ljuga och leka positiv. Det var tråkigt, that's it. Imorgon måste jag in till Halmstad igen för att kolla på nån teater med rörlig bild-gruppen. Inte ok när det är på fritiden och ännu mer inte ok när det är på kvällen, men men teatern kanske är bra. Man vet ju aldrig, fast tror vi är lediga på onsdagen då! Har varit hemma idag (eller jag är hemma) och dammsugit efter Nasse... hon fäller så sjukt mycket just nu. Det var bara att göra det, annars får hon aldrig komma hit mer igen hehe. Tillbaka till Vallberga snart igen.. och imorgon är det den tidiga bussen som gäller. Usch, stå där ute i kylan och vänta på bussen när det är mörkt. Man blir ju bara ledsen.
DAGENS FAIL: Idag flög min iPhone ut från min jackficka på asfalten, trodde jag hade glömt den för jag lägger den alltid i jeansen. Så börja jag springa tillbaka (hade bråttom) också var den i jackan... hade bara tur att skärmen inte hamnade mot asfalten.
Fast det hade ju suttit fint med en vit iPhone 4S som min mamma har, wtf. Hon ska inte ha en sån mobil... det är fel. Jag borde ha den istället. Jaja, snart är det back to Vallberga for some dinner. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback