19TH/SATURDAY.

Jag är trötteeer... varit vaken sen typ innan 9 imorse. Sov hos Fajlip sen skulle han på öppet hus på sin skola idag och jag ska snart till Ikea med pappa. Dock är jag så trött i mina ögon så är egentligen inte sååå sugen på att gå där, fast ändå lite men det blir nog inte så mycket Väla i alla fall. Pappa gillar ju inte riktigt det där med att gå runt i klädbutiker. Fast egentligen behöver jag faktiskt vinterskor men men.. kanske en annan dag. Jag är ju faktiskt trött, som sagt. Hem och spela sims typ!! får se, har bara gjort gubbarna än så länge (typ den roligaste delen) sen får jag se om det är kul. Vill spela något i alla fall.. annars blir det kanske GTA på mitt gamla PS2 heEhe men nu ska jag bege mig!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback