EN HELT NY VÄRLD.

- det är fan så när jag tar på mig mina glasögon, hämtade dom idag! HIHI. Inte för att jag gillar det, hade helst sluppit men jag ser ju så jävla mycket bättre på avstånd med dom. Har inte skrivit på ett tag för jag har inte känt för det helt enkelt. Igår var jag och Jenny i Halmstad och shoppa lite, trevligt! Köpte inte så mycket, eftersom jag nog snart ska ut och handla igen. Blev i alla fall två tröjor och två armband, fast jag tappade det ena idag.. och jag tror tyvärr inte att jag kommer hitta det igen. Fan. :( Aja, var i Halmstad idag igen fast med pappa denna gången, köpte ny tv till vardagsrummet. Dock är den inte uppe än men snart får vi väl hoppas. Har städat rummet idag också, och sprayat mina (före detta) bruna korgar till vita, nice! allt ska va vitt. Ska nog byta ut mina katter till vita katter istället. Haha NEEE jag skulle inte tro det, älskar mina bebisar. Snart kommer pappa hem med mat, ska bli gott när man inte käkat på hela dagen, inte bra HEehe men nu ska jag snart få lite käk. Rödspätta med pommes står på menyn ikväll :D Imorgon är det midsommarafton och då kommer kanske Lisa hit som jag inte träffat sen i julas typ. Alldeles för längesen.. saknar sönder bruden ju!

Här har ni den blivande glasögonormen:

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback