SMACK THAT.

Hallao! orkade faktiskt inte blogga igår för jag var för lat. I lördags var det fest, var väl trevligt! nu sitter jag och äter Noblesse, PÅ EN MÅNDAG! badass. Filip åkte nyss hem, han ska på träning så pågen kunde inte stanna och hålla mig i sällskap längre. Lagade mat till oss också, kycklingfilé, potatis, sallad och sås, och i fredags laga jag tortillas. Jag börjar bli lite duktig på matfronten. Har faktiskt handlat hem lite riktig mat så att jag kan börja laga måltider. Annars lever jag och pappa ungkarlslivet här hemma eehe. Tänk snart är det julafton, det är lite sjukt. Går så jävla snabbt, sen kommer nyåååååår! SO nice. Väntar bara på snön.. hoppas den är här på julafton i alla fall annars blir jag lite ledsen. Dock har jag ju fortfarande inte köpt vinterskor.. idag hade jag tappat känseln på mina hälar, och så kallt tyckte jag inte att det var med dom skorna men där ser man. HA! dagens skämt idag... en i klassen trodde att jag och Sigrid var pluggisar. Fick oss ett hårt garv där men det är inte lätt. Känner man inte personerna så kan man ju inte veta men aee.. pluggis är nog det absolut sista jag är. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback