5TH.

Summerar denna dagen med onödig... he he, har glömt att berätta om min episka like-a-baws-händelse förra veckan. Hade ju som sagt prov i naturkunskap, och jag skulle inte påstå att det är mitt starkaste ämne. Sen är jag kanske inte den duktigaste på att plugga heller, men jag gick in och gjorde provet och klarar provet LIKE A BAWS! känns rätt bra när man läst igenom papperna en gång. Fast jag tror ändå att jag borde börja plugga lite tidigare men denna gången var det lugnt. So nice. Ska hem till mamma senare, sen imorgon åker hon till Stockholm med jobbet så det lär väl bli 6.11-bussen från Skummeslöv onsdag och torsdag. Så roligt! men det får la gå ändå.. nu ska jag ta något att äta. Kanske att det blir rån... såklart det blir smörgåsrån!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback