OMG.

Åh herregud. Brukar inte uttrycka mig med ord som herregud men nu gör jag det. Hoppas att aldrig mer ska behöva öppna en till jävla historiabok i hela mitt liv. Är nu äntligen klar med mitt arbete om andra världskriget och det andra arbetet från helvetet, revolutionerna. Det ska vara inne senast kl. 9 imorgon. Nu ska jag fan få ett GODKÄNT annars ska jag ta reda på vart hon bor och då blir det inte roligt. Hahaha! Har jobbat från kl. 14 idag fram tills nu. Skojar inte, sammanlagt har jag väl haft "paus" i en timme. Började lite smått i fredags, lördags tror jag, så hehehe ska nog börja med mina skolarbeten lite tidigare nu i trean så att jag slipper hamna i den här hemska situationen igen. Eller jag ska försöka, hihi nä men skärpning! Nu ska jag nog lägga mig och somna, har ont i min kropp efter att ha suttit här hela dagen. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback