8 DAYS LEFT.


Orkar icke skriva så micket nu. Sov hos Sophia aka toffelbruden;) i två dagar, badade jacuzzi, solade, kollade film och sånt trevligt. Sen fick vi lite sällskap igår också huhu. Blev lite sent dock, hehe men who cares yao. Fast jag hade tänkt gå och lägga mig typ nu. Sätta igång en film och försöka somna. Nasse har i alla fall somnat i min säng, vackraste hunden på jorden. Var och hämtade henne hos mamma innan. Palla stormen ute, det var inte nice och köra moppe innan, det blåste kanske inte lika mycket men ändå höll ju förfan nästan på att åka ner i diket lol. Nae nu ska jag gå och borsta tänderna sen lägga mig i sängen hos mina fjuniga bebisar. Godnatten!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback