THE DEAD CAN'T TESTIFY.

Tja! Sitter och käkar godis till frukost.. ooh i'm bad. Vaknade faktiskt först vid 10 och var vaken ett tag men jag somnade om, så sen gick jag upp vid 12:30 hehee. Var på Bahnof igår, ett gäng killar också kommer jag, HA! mobbad... nej inte alls. Aja, tack för igår! Vet inte vad som händer ikväll.. borde väl typ plugga. Men det är tråkigt. Och på en lördag... nej tack. Fast nu tänkte byta om till en snyggare tröja än den jag har nu, ha de gött!


Så här såg jag ut igår, ett random linne och jeans (jeansen är nya btw!) Plus mina svarta kilklackar hähä.

Btw.. så var glittereyelinern som jag tänkte köpa igår slut. Fanns bara test kvar. >: Aja någon annan dag!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback